55555 Закриття ФОП в лічені дні. Ліквідація ФОП, СПД, ПП в Києві.

Закриття ФОП. Ліквідація ФОП, СПД, ПП

12.01.17

З 1.01.17 року вступив в силу закон №5130, в якому встановлюється обов'язкова щомісячна податкова виплата в розмірі 704 грн. з усіх приватних підприємців, навіть якщо вони не отримують доходу.

Сучасна реальність така, що багатьом підприємцям було набагато простіше подавати нульову декларацію про доходи і на підставі цього отримувати звільнення від податків, ніж виконувати ліквідацію ФОП. Тепер проходження даної процедури для непрацюючого бізнесу необхідно, інакше доведеться щомісяця платити податки в обов'язковому порядку, або чекати нарахування штрафів.

У зв'язку з цим в реєстраційних центрах справжній ажіотаж, черги займаються з 4-00, а стояти в них доводиться по кілька діб. Якщо документи будуть підготовлені неправильно, то всю процедуру доведеться повторювати спочатку. Але є й інший, більш простий спосіб закрити ФОП, який не приносить прибутку або просто не працює. Досить звернутися в наш центр правової допомоги, і довірити вирішення питання профільним юристам з досвідом роботи в даній сфері.

Послуги щодо закриття ФОП (СПД,ПП)

Ми пропонуємо вам наступні юридичні послуги:

  1. Припинення діяльності ФОП, для якого застосовується загальна система оподаткування. Проходження даної процедури дозволить не платити обов'язковий податок ЄСВ в 704 грн., але не зніме з вас зобов'язань, набутих за час ведення підприємницької діяльності. У ЄДРПОУ будуть внесені дані про припинення діяльності, повідомлення про цей факт буде спрямовано в податкову інспекцію та інші підзвітні держслужби – вартість 490 грн.
  2. Державна реєстрація припинення діяльності ФОП, для якого застосовується спрощена система оподаткування. Послуга аналогічна попередній, але надається для підприємців, які обрали спрощену систему сплати податків – вартість 490 грн.
  3. Закриття ФОП, підготовка і подача звітів в податкову, отримання податкової довідки про відсутність заборгованостей. Якщо ви вели свій бізнес належним чином, своєчасно подавали декларацію, у вас правильна звітність, виплатили всі належні податки і страхові збори, то в рамках даної послуги ми допоможемо вам не тільки оформити припинення діяльності, але і підготовити та/або подати "пусті" звіти за останній рік (до 2-х звітів), а також ліквідаційні звіти, проконсультуємо про податкову перевірку – вартість 1500 грн. (Додаткова підготовка кожного звіту 200 грн. Довідка про відсутність заборгованостей 400 грн.)
  4. Закриття ФОП + заява на податкову перевірку. Послуга аналогічна попередній, але також включає підготовку і подачу заяви на податкову перевірку, отримання інформації про призначеного інспектора і консультацію про подальші ваші дії – вартість 2000 грн. (Додаткова підготовка кожного звіту 200 грн. Довідка про відсутність заборгованостей 400 грн.)
  5. Закриття ФОП, підготовка і подача звітів в податкову, отримання податкової довідки про відсутність заборгованостей. Якщо ви вели свій бізнес належним чином, своєчасно подавали декларацію, у вас правильна звітність, виплатили всі належні податки і страхові збори, то в рамках даної послуги ми допоможемо вам оформити припинення діяльності і закрити всі питання перед пенсійним фондом і податковою -  вартість 3200 грн. (Додаткова підготовка кожного звіту (понад 2-х звітів) 200 грн. Додатковий візит в податкову (понад 3-х візитів) 200 грн.)
  6. Закриття ФОП з погашенням наявних заборгованостей. Рекомендована для підприємців, які мають заборгованості по податках, страховим зборам або несплаченим штрафам. Спочатку ви будете зняті з реєстрації, щоб призупинити нарахування нових виплат, після чого наші фахівці займуться питанням врегулювання проблем, заборгованостей, що накопичилися – вартість 4990 грн. і додатково 1500 грн (якщо є наймані працівники). (Додаткова підготовка кожного звіту (понад 2-х звітів) 200 грн. Додатковий візит в податкову (понад 3-х візитів) 200 грн.)

На зняття вашого ФОП, СПД або ПП з реєстрації нам буде потрібно від 1 до 5 робочих днів, в залежності від виду діяльності та системи оподаткування. Роботи по закриттю всіх питань і врегулювання спірних ситуацій в пенсійному фонді та податковій можуть зайняти до декількох місяців, час розраховується виходячи з вашої конкретної ситуації.

Які документи потрібні для ліквідації ФОП

Наші консультанти повідомлять вам повний список документів, необхідних для зняття ФОП з державної реєстрації, в залежності від виду вашого приватного підприємства та обраної послуги. В обов'язковому порядку від вас буде потрібно паспорт, ідентифікаційний код і вже після укладення договору на надання послуг потрібно оформити довіреність на представництво ваших інтересів на нашого співробітника.

Додатково можуть знадобитися первинні фінансові документи, книга обліку доходів, виписки з банку, звіти за попередні податкові періоди і квитанції про сплату нарахованих раніше податків і зборів.

Які переваги ви отримаєте

Звернувшись в наш центр правової допомоги, ви отримаєте наступні переваги:

  • протягом декількох днів будете зняті з реєстрації як ФОП, і вам не доведеться платити податки за поточний місяць;
  • економія власного часу і нервів, від вас буде потрібно відвідати наш офіс і оформити довіреність, про завершення робіт ми можемо повідомити вас дистанційно і переслати всі необхідні документи поштою або кур'єром;
  • вирішення питань з податковою професійними юристами, гарантує відсутність претензій з боку держави в подальшому.

Отримати первинну консультацію з питання закриття (ліквідації) ФОП ви можете, зателефонувавши за контактними номерами телефонів або залишивши заявку через спеціальну форму на нашому сайті.

Голоси відсутні